onsdag 7. mai 2008

Shopping...

Nå har jeg vært å brukt massevis av penger igjen... Var å besillte litt varer på Pastell (som har opphørssalg... 35% på alt) Har visst om salget lenge, men siden jeg for en liten stund siden kjøpte meg Silhouette har jeg ikke hatt samvittighet til å handle noe... Men når det er 35% rabatt kan man jo ikke la være... Siden jeg ventet så lenge var det ganske så utplukket, men noe snax fant jeg... Thickers, blomster, bånd og diamanter... Og selvfølgelig kartong og mønsterpapir...
Jeg hadde bestemt meg for ikke å kjøpe Thickes siden jeg har en ganske brukbar samling, men 35%!!!! Jeg er jo ikke helt dom heller... Er det salg så er det salg... Det er jo ikke hver dag...
Men nå skal jeg være flink... Jeg skal prøve å ikke handle mere denne mnd....

Ingen kommentarer: