lørdag 19. juli 2008

Lenge siden sist...

Nå er det kjempe lenge siden sist jeg la ut noe nytt, men her kommer noe... 2 LO`er som jeg har hatt liggende i en måneds tid... Ikke serlig vakkert heller, men har kommet litt ut av det siden det har vært mest kort nå... Men nå har jeg lyst til å prøve meg igjen... Får se når jeg kommer av ferie:) Da har man fått tatt litt nye bilder, og jeg kan begynne å handle igjen... Satte meg et mål om ikke å handle mer før til høsten... Ikke så veldig lett når man til stadighet er innom div. nettbutikker med masse fine nye ting...



1 kommentar:

Torill sa...

Hei! Så flotte LOer! Likte veldig godt den rosae! Den var knæsj!!!
Håper du legger ut bursdagskalenderen din, så får vi se! Den er sikkert flott! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Alltid kjekt!!!