torsdag 28. august 2008

ENDELIG...





Nå er det kjeeempe lenge siden jeg har lagt ut noen LO... Laget mest bare kort i det siste, og har følt at jeg har mistet helt teket på LO`er... Så på tirsdag dro jeg til Ulrika å fikk litt inspirasjon:)
Ulrika hadde prøvd seg på en utfordring fra Svensk scrapbooking der man skulle bruke
2 mønsterark i samme fargeskala
7 knapper
3 bånd (forskjellige)
10 priker
3 hjerter eller stjerner
Jeg tenkte at dette skulle jeg klare... men det var lettere sagt enn gjort... Jeg som ikke bruker så mye pynt ellers... synes det blir så fort rotete... Men etter noen timer var den i boks:)
Tuuusen takk Ulrika for å ha fått meg igang igjen:)
LO`en handler forresten om at jeg endelig er røykfri:) Bildene ble tatt den første røykfrie dagen min etter 12 års røyking...

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Den var ju verkligen fin! syns verkligen ikke att den er overpyntad :) vil du att jeg skal legg ut den på svensk scrapbooking?