tirsdag 17. februar 2009

Eske til julestæsjen...









Da var jeg igang:)
Tenkte jeg skulle få ryddet litt på scrapperommet, og endte opp med å lage en eske som jeg kunne samle julestæsjen i...
Idèen hentet jeg som sagt etter gaven jeg fikk av Ulrika:)
Satt en ettermiddag å laget forside på kokeboka mi (kommer snart på bloggen) og gomlet konfekt til den store gullmedaljen... kunne jo selvfølgelig ikke legge den i en skål... nei må jo spises med en gang... Og men gir seg ikke før man er så kvalm at blæææ...
Bildene ble så som så... Mørkt ute, og dårlig lys i huset...

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så artigt att se lite nytt fra deg!
Du er alldeles for flink til att lage esker og gaveposer, det er jo sån att man får prestationsangst. :) Nu når jag har fått meg bil så kan jeg komme på besøk så vi kan scrappa litt en dag. :)

Julieutrulie sa...

For en flott eske! kjempego ide:)