tirsdag 24. mars 2009

Nok en pyramideboks...






Denne har jeg laget for ei på jobb(",) Hun ringte for å spørre om jeg kunne ta noen ekstra vakter, og så lurte hun så forsiktig inn spørsmålet om jeg tok imot bestillinger på kort... Jeg nølte vel litt siden jeg kjente at jeg tvert fikk prestasjonsangst... Nemlig første bestillingen... Men jeg sa ja(",) Og endte opp med to bestillinger... Et pyramidekort og et valgfritt(",)

Må jo innrømme at jeg ble litt stolt da jeg fikk spørsmålet, det beviser jo at folk liker det jeg lager(",)

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så artigt! Der har du drömmejobbet: scrappare på heltid! Underbare kort du har laget også. Jeg skönner godt att man får prestationsangst men det blev ju ett fantastiskt fint resultat!
Gratulerer på din dag også! Håper du har haft en bra dag med mange presanger! :)

Julieutrulie sa...

denne var utrolig flott da!! du er jo helt rå på pynting !;)