tirsdag 13. mai 2008

Endelig...


Der var pakken fra Pastell her... Massevis av vake bånd... Har litt dilla på bånd for tiden:)
Det er vel på tide å legge ut noe nytt... Har ikke lagt ut noe på mange dager... Det får bli noe gammelt... Har ikke tatt bilder av det siste som er gjort... Kommer snart til å legge ut noen vesker jeg har laget, og flere LO`er så klart...

Hva skal jeg si... Dette er en utrolig kjedelig LO, men jeg kan vel ikke bare legge ut det jeg er mest fornøyd med... Da Knøtte var mindre var han overalt...

Denne har jeg kun brukt papir som er kjøpt på bokhandelen... Kjempe stygt papir, men LO`en ble jo litt søt allikevel...

Mamma fikk seg hund nå i mars (tror jeg det var)... En Keeshound... Et lite sjarmtroll er han:) Jeg har så lyst på hund selv, Alaskian Malamute er min store drøm... Vi får se med tiden hva som skjer:)

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Artigt att få se lite nytt i din blogg även om det är gammalt :)
Är så avundsjuk på att du har fått din pakke, jag väntar fortsatt ivrigt på min amerikapakke.
Jag är så nyfiken på hur dina väskor har blivi, den jag såg var ju otroligt fin :)

LissM sa...

Veskene kommer snart... skal bare legge ut noe gammel først... Har laget en 6x12 og to 12x12 LO`er fra Hauklandturen... Skal snart legge de ut... Mye rosa og blått...