fredag 16. mai 2008

Vesker...

Så var to av dem klar... Det var vel kanskje på tide, men når man har så mange andre prosjekter så blir det slik... Her er linken til vesken:) Kjempe enkel å lage... Her får man virkelig en "idiot-forklaring"... Hvem som helst klarer å lage disse...

Denne har jeg laget til to jenter som skal åpne en ny klesbutikk her på Leknes:) En helt enkel veske... Gleder meg kjempe masse til de åpner butikken... Tenkte å putte i litt snop som går i fargene hvit, sort og sølv... Ønsker Malin og Veronica lykke til!!!


Denne laget jeg til Linda som jobber på sykehjemmet:) Hun er et fantastisk menneske, har så mye godt i seg:) Må vel ta meg en runde i butikkene å se om jeg ikke finner noe å legge i...

Bokstavene er kuttet ut av min fantastiske venn Silhouetten:)

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjempefine vesker!
Kæm Linda ? Hehe. Nysgjerrig som få :)

UlrikaT sa...

Så stilig de blev! Den försten blev ju bara så elegant och den andre är mitt i blinken till hon Linda :) Du får ta och lära mig tekniken en dag (eller natt)

HanneJ sa...

Så fine de er! Det ligger en utfordring til deg i bloggen min ;)